ביטול עסקה

התחרטת? אין בעיה. ניתן לבטל את ההזמנה באופן הבא: 
  1. ביטול במהלך 60 דקות לאחר אישור ההזמנה על ידי החברה:
 במהלך 60 דקות מרגע הרכישה ואישורה, ניתן לבטל את ההזמנה, ולקבל את הסכום ששולם עבורה, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
על מנת לבטל את ההזמנה, בדף סיכום ההזמנה, אשר מופיע מיד לאחר התשלום, יש ללחוץ על כפתור "ביטול הזמנה":

במידה וסגרתם דף זה, ניתן להגיע אליו גם דרך עמוד "מעקב הזמנה" באתר.

כמו כן, תוכלו להגיע לדף סיכום ההזמנה, מתוך הודעת הדואר האלקטרוני אשר תישלח לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה בדבר קליטת ההזמנה, על ידי לחיצה על כפתור "לצפייה בסטטוס ההזמנה". 

 

  1. ביטול עסקה לאחר 60 דק' מרגע אישור ההזמנה:

במידה וחלפו יותר מ-60 דק' ממועד משלוח אישור ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה, ניתן לבטל את ההזמנה באופן הבא:

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981,

Weshoes מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים המופרטות להלן ובהתאם לדרכי התקשרות המפורטות להלן:

  1. באחד מסניפי החברה, בהתאם לרשימת הסניפים המפורטות בעמוד הבא: איתור סניפים.
  2. בעל פה בטלפון מספר 03-6213033 בשעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
  3. בדואר אלקטרוני לכתובת האימייל של שירות הלקוחות: info@weshoes.co.il. נא לציין בכותרת המייל "ביטול עסקה".
  4. בדואר רשום לכתובת: רחוב ביאליק 5, תל אביב, מיקוד 6332405.
  5. באינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת ביטול המופיע מטה . בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ותעודת זהות, וכן את פרטי העסקה שברצונך לבטל. ככל שהעסקה מבוטלת בעל פה (בטלפון או באחד מסניפי הרשת), יש למסור גם מספר הזמנה

ביטול הזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח-

כל עוד לא נשלחה ההזמנה ללקוח באמצעות חברת השילוח חיצונית ו/או איסוף מסניפי החברה, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל. בביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה), לא יחויבו דמי ביטול.

ביטול הזמנה לאחר שליחת המוצרים ללקוח-

במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), על ידי מסירת הודעת ביטול בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל, או להחליפם באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת עם המוצר שנרכש.

בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה.

    טופס ביטול עסקה