1. שאלות נפוצות

  2. קנייה באתר

    1. כיצד מתבצעת הקניה באתר WeShoes?

      לאחרת שצפיתם בפריטים בקטגוריות השונות או באמצעות מנוע החיפוש באתר, בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את הצבע והמידה המבוקשים עבורכם, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל".

    2. מהו סל הקניות שלי?

      סל הקניות מרכז בתוכו את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם מעוניינים לרכוש. לשם הוספת הפריט לסל הקניות יש ללחוץ על הכפתור "הוספה לסל". לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות, תדרשו לעדכן אותנו האם אתם חברים רשומים באתר או חדשים.

      בכדי ליהנות מהנחות האתר הבלעדיות יש להירשם כחבר אתר בקלות. בתום הזיהוי, יש ללחוץ על כפתור "לתשלום בטוח בקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלכם. סל הקניות שלכם יישמר במערכת למשך שבועיים.

    3. האם עלי להירשם לאתר על מנת לקנות בחנות המקוונת?

      אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ובמהירות וגם לקבל 10% הנחה על כל פריטי האתר בקניה הראשונה ובכל הקניות הבאות.
      אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר, תוכלו לבחור בעת הכניסה לאתר ובכל עת באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם לאתר. 
      במידה ונרשמתם בעבר, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם, והמערכת תזהה אתכם.

    4. מהו החשבון שלי?

      לאחר ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף "החשבון שלי" בו תוכלו לעקוב אחרי סטאטוס ההזמנה שלכם, מתי יצאה למשלוח, מתי סופקה בחנות ועוד.

      בנוסף, תוכלו לצפות בקניות שביצעתם ולעדכן את פרטיכם האישיים.

    5. כיצד לשנות סיסמא באתר?

      תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון שלי תחת הקטגוריה: פרטי החשבון.

    6. שכחתי סיסמה. מה עושים?

      במידה ושכחתם את סיסמתכם ניתן ללחוץ כאן או על "שכחתי סיסמא" בעמוד הכניסה לאתר. לאחר מכן הזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם 

    7. כיצד אדע שהקניה הסתיימה בהצלחה?

      בסיום תהליך הקניה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקניה ומספר הזמנתכם. אישור אוטומטי על ביצוע ההזמנה יישלח לדוא"ל שלכם. 

    8. לא קיבלתי אישור על הקניה שלי, מה עושים?

      במידה ולא קיבלתם אישור אוטומטי על הזמנתכם, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: [email protected] או בטלפון 03-6213000

      במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.

  3. אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

    1. מהן אפשרויות התשלום באתר?

      ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס או באמצעות PAYPAL.

    2. האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?

      כן , בכל רכישה מעל ₪150 ניתן לשלם בשלושה תשלומים ללא ריבית

    3. מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

      החיוב יבוצע באופן אוטומטי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב.

      במידה ולא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי/פייפאל הלקוח יועבר חזרה לסל הקניות ותוצג עבורו הודעת שגיאה/ תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

    4. האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם בחנויות?

      בהחלט. במהלך התשלום בקופה, בבחירת אופן המשלוח לחבילה בחרו באפשרות "איסוף עצמי מהחנות", וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף. הפריטים שהזמנתם יגיעו לחנות המבוקשת לאחר כ-5 ימי עסקים, ואתם תקבלו טלפון מהחנות שמבשר על כך, ואז תוכלו להגיע לשם ולאסוף את הזמנתכם.

    5. האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?

      כן, מחירי הפריטים באתר ובחנויות זהים, אולם באתר ניתן למצוא פרטי עודפים מעונות קודמות שאינם נמצאים בחנויות. בנוסף, הרשמה קלה לאתר תזכה ב- 10% הנחה על כל האתר! 

    6. האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

      לא, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי או PAYPAL בלבד.

  4. קנייה מאובטחת באתר

    1. האם אתר WeShoes מאובטח ובטוח לקנייה?

      כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע מחוץ לאתר ,WeShoes בתוך סביבה מאובטחת במיוחד המותאמת לתקן PCI העולמי, באמצעות מערכת הסליקה של חברת Pelecard.

    2. האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

      לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות.

      הסליקה באתר מתבצעת באמצעות Pelecard כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

    3. מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

      על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי.

      הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

  5. משלוחים ומעקב אחר הזמנות

    1. מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

      קיימות שתי אפשרויות למשלוח הזמנתך:
      משלוח עד הבית/ העבודה- 25₪ – משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה.

      *משלוח חינם עד הבית/ העבודה - בקנייה ב 250 ₪ ומעלה – עם שליח עד הכתובת שביקשתם

      איסוף עצמי מהחנות - איסוף עצמי מחנויות CROCS & MORE/WeSohes  – חינם 

    2. תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
      1. במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, זמן האספקה באמצעות שליח, הוא עד 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. 

      בישובים מרוחקים (הערבה, אילת, ישובים מעבר לקו הירוק, רמת הגולן וכד') זמן האספקה עלול להיארך מעט. בישובים בהם לא ניתן להגיע באמצעות חברת השליחויות - נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר למציאת פתרון אחר להעברת ההזמנה אליכם.

      שימו לב! השליח יתאם את הגעתו אליכם בשיחת טלפון - אנא הישארו זמינים. כמו כן, בכדי לייעל את תהליך המשלוח אליכם, מומלץ בזמן הקניה באתר לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב שעות היום – בבית, בעבודה ובכל כתובת אחרת לבחירתכם. 

      1. באיסוף עצמי מחנות  CROCS &MORE/WeShoes   – לקראת תום תהליך הרכישה באתר, ניתנת לכם אפשרות בחירה באיסוף עצמי ואת נקודת האיסוף (החנות) ממנה תיאסף ההזמנה. עם הגעת הזמנתכם לחנות, יצרו עמכם קשר מהחנות ויבקשו מכם להגיע ולאסוף את הזמנתכם.

      לתשומת לבכם,  לוקח לנו מספר ימים להעביר את ההזמנה מהמחסנים הלוגיסטיים שלנו אל נקודת האיסוף בחנות. מכיוון שכך, אנא אל תיגשו לאסוף את ההזמנה מהחנות לפני שהודענו לכם.

      במידה ובכל זאת החלטתם לגשת לחנות, אנא התקשרו לפני כן, כדי לוודא שהזמנתכם אכן הגיעה לחנות.

      לרשימת סניפי CROCS & MORE/WeShoes.

    3. מהו סטטוס הזמנתי?

      לאחר ביצוע הרכישה, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" באתר, ולאחר מכן לחצו על "לוח ההזמנות שלי".

       

  6. החזרות והחלפות

    1. ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?

      ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר דרך שירות הלקוחות בטלפון 03-6213000 בשעות הפעילות –

      ימים א',ג',ד' בין השעות 7:00-20:00

      יום ב' בין השעות 7:00-15:00

      יום ה' בין השעות 7:00-18:00 

    2. האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

      בוודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם, ניתן לעשות זאת תוך 365 יום מתאריך הרכישה, כמובן במידה ולא נעשה שימוש כלשהו בפריט ובמידה והוא הוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן.

    3. מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר WeShoes

      לפניכם תנאי החזרה של פריטים שנקנו באתר:

      ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 365 יום מתאריך הרכישה, במידה ולא נעשה שימוש כלשהו בפריט ואם הוא הוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן.

       

      יש לדאוג שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן, ומבלי שנעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם. 

      ניתן להחזיר את מוצר חדש, שטרם נעשה בו שימוש, בשל פגם או אי התאמה, באחת מ- 2 הדרכים הבאות:

      • במידה ונמסר לכם המוצר ע"י שליח, שירות הלקוחות של אתר WESHOES ידאג לשלוח אליכם שליח מהכתובת אליה   נמסרה החבילה, לאסוף את המוצר חזרה אלינו
      • או בכל אחת מחנויות רשת CROCS & MORE/ WeShoes.

      לרשימת חנויות רשת CROCS & MORE/ WeShoes. >>

      כל זאת במקרה שלא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק והמוצר נשמר באריזה המקורית, ככל הניתן.

    4. כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

      ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מהיום שהגיע אליכם.
      ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק, דרך חברת כרטיסי האשראי או Pay Pal.

      שימו לב - לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

    5. במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

      אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

    6. אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

      לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: [email protected] או בטלפון 03-6213000

      ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

      הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם: 
      1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי
      2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
      במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: [email protected] או בטלפון 03-6213000