מדיניות משלוחים

שיטת המשלוח 
 שליח עד הבית או מקום העבודה  איסוף עצמי 
מחיר 19.90 ₪ בקניה מעל 249 ₪ חינם
חינם
זמני משלוח* 3-7 ימי עסקים עד 8 ימי עסקים
 איך יודעים שההזמנה מוכנה?  השליח יתקשר אליכם
לתיאום המשלוח.
כשההזמנה מגיעה לחנות,
נתקשר או נשלח לכם סמס.
*הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 12:00 ייחשבו שבוצעו ביום העסקים הבא.

זמני משלוח חריגים:

  • בהזמנת נעלי הוקה יתווספו 2-3 ימי עסקים להזמנה כולה.
  • ביישובים מרוחקים לרבות יישובי הגולן, בקעת הירדן, מעבר לקו הירוק, גבול הצפון, ים המלח, אילת וערבה תיתכן תוספת של עד 3 ימי עסקים.
  • בחגים ובתקופת עומס תיתכן תוספת של עד 6 ימי עסקים לאספקת ההזמנה.
  • במבצעי חודש נובמבר תיתכן תוספת של עד 6 ימי עסקים לאספקת ההזמנה וזאת עקב עומס חריג.
  • פעילות במתכונת מצומצמת עקב המצב הביטחוני:    
    לקוחות יקרים, משלוחים מתבצעים על פי מדיניות חברת YDM 
    לרשימת היישובים אליהם לא ניתן לבצע משלוחים כעת<<
    אנו מחזקים את התושבים ואת כוחות הביטחון ומאחלים לימים שקטים.
איך עוקבים אחרי ההזמנה?
תוך 48 שעות מהקנייה ישלח לכם מייל אישור ובו מספר הזמנה.
מאותו רגע תוכלו לעקוב אחר מצב ההזמנה שלכם באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" באתר שלנו.
*בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או במקרה של ביצוע החלפה: לאחר שההזמנה הועברה ממחסני החברה אל חברת השליחויות ניתן יהיה לבטל את העסקה בעלות דמי משלוח של 20 ש"ח, גם במקרה בו ההזמנה המקורית בוצעה תחילה ללא עלות משלוח.
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ 052-3243538
info@weshoes.co.il או בטלפון : 03-6213033