שירות למוצר שעבר שימוש

אנחנו ב- WeShoes מוכרים רק מוצרים איכותיים שבדקנו. זה מאפשר לנו לתת לכם אחריות על מוצרים שקניתם - ולהחליף או לתקן ללא עלות מוצר פגום.

האחריות תקפה לפגמי ייצור ובלאי לא סביר, ולא מכסה נזק שנגרם בעקבות שימוש או אחסנה לא סבירים, וגם לא פגיעה בחלקים כמו שרוכים, נצנצים, אורות, קישוטים וכו'.

איך השירות עובד?

  • את המוצר אותו אתם מעוניינים שנבחן יש להפקיד בכל אחת מ- 60 חנויות הרשת ברחבי הארץ (רשימת הסניפים).
  • בזמן ההפקדה יש להביא חשבונית, זיכוי או הוכחת קנייה אחרת.
  • אנחנו משתדלים לחזור עם תשובה בתוך 3 ימי עסקים. במקרה שיש צורך בתיקון, זה עלול לקחת זמן נוסף.
  • בתום הטיפול בפנייה שלכם, יש לאסוף את המוצר מהחנות בתוך 14 ימים. מוצרים שלא יידרשו בתום תקופה זו ייתרמו לנזקקים.
  • סנדלי שורש, מתן השרות רק אצל היצרן בארץ, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, היצרן קובע את המענה ולא הרשת!
  • מוצרי הוקה , מתן השרות הוא מול הסוכן של ניו ראן, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, הסוכן קובע את המענה והסניף פועל בהתאם לחוות דעת זו.
  • בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או במקרה של ביצוע החלפה: לאחר שההזמנה הועברה ממחסני החברה אל חברת השליחויות ניתן יהיה לבטל את העסקה בעלות דמי משלוח של 20 ש"ח, גם במקרה בו ההזמנה המקורית בוצעה תחילה ללא עלות משלוח.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ  052-3243538

[email protected] או בטלפון : 03-6213033