מדיניות שרות למוצר שעבר שימוש

המוצרים המיובאים על ידי ווישוז (חברת קולנוע חדש בע"מ) מגובים באחריות יצרן בהתאם למותג המוצר.

האחריות מכסה פגמי ייצור ופגמים בחומרי גלם בלבד . האחריות אינה כוללת: בלאי טבעי , נזק עקב שימוש לא סביר , תאונה , הזנחה , נזקי חום ו/או נזקים כתוצאה מטיפול ואחסנה שלא בהתאם להוראות השימוש.

  • מוצר במסגרת האחריות יתוקן או יוחלף ללא עלות , בהתאם למקרה ובכפוף לשיקול דעתה של החברה.
  • כדי לתת שרות יעיל חשוב להפקיד את המוצר באחד הסניפים נקי ויבש ככל הניתן, מוצר שלא יגיע במצב נקי ויבש לא יטופל.
  • כדי לפתוח פניה יש צורך בהוכחת רכישה, נעשה כל מאמץ לסייע לאתר את עסקת הרכישה בהתאם לפרטים שתמסרו לגבי הרכישה.
  • אנו משתדלים לחזור ללקוח עם תשובה בטווח של 3 ימי עסקים מיום הפקדת המוצר בסניף.
  • אם נדרש תיקון, זמו מתן השרות יתעדכן בהתאם לאופן הבעיה ועשוי להיות ארוך יותר.
  • סנדלי שורש, מתן השרות רק אצל היצרן בארץ, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, היצרן קובע את המענה ולא הרשת!.

- מוצרים שהושארו בחנות יש לאסוף תוך 14 יום לכל היאוחר ממועד הפקדתם. במידה ולא ייאספו כאמומר אין לחברה כל אחריות עליהם והם ייתרמו או ייגרעו.

לכול שאלה או בירור בנושא הנ"ל אפשר גם ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות בווצאפ : 052-685-9940

או במייל : [email protected] או בטלפון נייח : 03-6213000 , שלוחה 4 .