קולקציה: נעלי בית גברים

נעלי בית לגברים נוחות ומפנקות להרגשה של בית בכל מקום... נעלי הבית שלנו מהחומרים האיכותיים ביותר וכמובן הכי יפות שיש ! ממגוון מותגים:, קרוקספיט פאןסבנטי ניין, פרידום מוזס ואוסקרס
נעלי בית גברים
סינון סינון
סינון ומיון

סינון

155 מוצרים

מתאים ל
מידה
מותג
מחיר

399.90 ₪ הוא המחיר הגבוה ביותר

עודפים
מה המידה שלך?
155 מוצרים

בין אם אתה עובד מהבית, נהנה מיום חופש או מושך את הבוקר כמה שרק אפשר – אנחנו מבטיחים לך שנעלי הבית הנכונות הן אלו שיעשו לך את כל ההבדל. אז זה לא משנה אם זה רק שלושה וחצי מטרים מהמיטה אל המקלחת או הסלון, למה שלא תעשה את זה בצורה הכי נוחה, איכותית ויפה שיש? אלו ההצעות שלנו למותגים המובילים כיום ששמים את הנוחות שלך ברחבי הבית – מעל הכל.

על נעלי הבית של Bedroom athletics כבר שמעת?

אולי לא, אבל בהחלט הגיע הזמן שכן, כי גם לנעלי הבית שלך מגיע יותר. הפעם אנחנו מדברים על דגם Gyllenhaal המפנק שירכך כל צעד וצעד שלך ברחבי הבית. מתאימות במיוחד לימים קרים או למי שפשוט אוהב נעלי בית צמריריות ואיכותיות שיעטפו אותו לאורך כל השנה. תמצאו אותן בגווני חום ואפור עם סוליה גמישה אך יציבה, לנוחות מרבית. את הגרסא הקלילה יותר לנעליים האלו, תוכלו לקבל בדגם Efron של המותג ולהנות מאותו מגע רך, אך ככפכף פתוח ומאוורר. 

כפכפי Cobian Draino 2

אם צמר ורכות פרוותית פחות מדברים אליך, כפכפים לגבר של קוביאן יעניקו לך את הנוחות והקלילות שבכפכפי אצבע אלגנטיים וגמישים במיוחד. טווח המידות רחב במיוחד וכך גם הגוונים שניתן לרכוש. אז אם מתחשק לך מעט מההילה של כפכפי הגולשים גם בבית – המותג הזה תפור למידותיך.

נעלי LiteRide Clog מבית Crocs

קצת קשה לדבר על נעלי בית לגבירם מבלי להזכיר את המותג ששינה כבר לפני שנים את מושג נעלי הבית. ומאז, Crocs לא מפסיקים לחדש לנו. את הדגם הזה פיתחו במיוחד כנעל שמתאימה ליומיום – בבית ומחוץ לו. התאמה מושלמת לכף הרגל, אווריריות, קלות וגמישות. היתרון הגדול של הדגם הזה על פני השאר הוא האפשרות למקם את הרצועה המוכרת מעבר לקרסול ולהנות מנעל נוחה ותומכת לכל מטרה.

ב-Weshoes תמצאו מגוון רחב של נעלי בית לגברים, שיתאימו לכל סגנון וחשק בקולקציות האיכותיות של המותגים המובילים בעולם. תוכלו למצוא מותגים נוספים בין דפי האתר ולגלות עולם שלם של נוחות ביתית שלא מתפשרת על עיצוב.